出雲鐵道提供: 愛情 100 問

今天是七夕,找到了Yuuji提供的文章,順便做做吧!(笑)

01. 拍拖去街街你多數鍾意點?!
拖住手, 唔好比佢走甩XD

02. 你會因甚麼而不和某女/男仔拍拖?!
來來去去都係果個原因, 唔係港女都應該冇問題掛…

03. 係同一場所撞番ex男/女朋友. 你會主動找對方打招呼嗎?!
基本上就唔會, 除非過左好耐

04. 咩情況下你會同佢發生關係呢?!
有迫切的需要時

05. 女仔哭的時候喜歡男友為自己抹眼淚嗎?!
maybe, 要看看對象啊

06. 如果你見到你男/女友同另一個女/男仔係條街度好親密,你會點做?!
冇眼睇, 番屋企食杯麵, 諗下自己有咩問題

07. 男/女友會對你嗲聲嗲氣or扮細路嗎?!
依家都冇, 不過太多既話就真係難搞D

08. 你覺得表白最好方法係?!
都係等到最好的時機表示, 不過次次都唔掂…

09. 你拍拖幾耐先會kiss?!
隨時冇限制啦(汗

10. 如果你既男/女朋友比第三者搶左你會點做?!
喊, 或者即刻打死火燈畀埋手號: 去丫去丫. Go Ahead<—某人的答案跟我一樣就是了

11. 有無試過同ex男/女朋友復合?!
呢個失敗既事例話你知回帶並非一無是處<—又中

12. 被一個自己不喜歡的男/女生愛上,你覺得應該怎麼辦?!
要俾佢知道你跟本唔係我杯茶,簡單嚟講係打大掣斷電,費事架車入月台<—中啊…

13. 男仔點先叫做鍾意女仔?!
請教緊人地, 暫時都唔知道, 只知道我都係好失敗

14. 你會唔會同唔係伴侶既異性單獨出街?!
So what?

15. 男仔係咪通常都好怕女仔喊?!
呢個真係我既死刑….

16. 你覺得要同個男/女仔相處幾耐,至知對個男/女仔有冇feel?!
真係唔定, 要睇下發匹展成點, 不過最少都要一個月掛

17. 係咪女仔都怕主動向男仔表白?!
呢個你要問佢地, 不過主動既好似係男仔多少少

18. 你會跟一個自己不愛的人結婚嗎?!
咁同220V的電器插落110V的電掣度冇分別

19. 你覺得大多數男性和女性的明顯性格分別是?!
大男人主義同女性自強

20. 你會主動送你暗戀既人返屋企嗎?!
咁樣我都暗戀過幾多人(笑

21. 你鍾意同邊個星座拍拖?!
冇咩特別嫁wor, 有冇已經都係問題, 就等於你見到有班巴士可以番到屋企, 唔通你唔上咩

22. 你最忍受唔到你男/女朋友哪點?!
四個字: 港女性格

23. 你會同另一半拍拖幾耐先諗結婚?!
睇下有冇迫切既需要, 有就立即去搞w

24. 你比較注重男/女友的身材還是樣貌?!
兩者都有少少重要, 最緊要係性格

25. 其實女朋友會唔會嬲男朋友唔記得特別日子?!
我一向都唔太記得, 所以死定

26. 如果你見到你男/女朋友同另一個異性既曖昧sms你會?!
立即掹燈, 審左先, 之後再比Loma

27. 女仔會中意男仔點樣表現自己?!
呢個… 要研究下

28. 你會唔會掛住你既ex男/女朋友?!
一D都唔會w

29. 你花心嗎?!
好難定義, 不過有比例既…

30. 情人節想點過?!
傾掂數先, 不過請餐飯就算啦w

31. 為乜拍拖?!
呢個咁膚淺既問題我唔會答你

32. 有無寫過情信?!
唔識, 你幫我寫啦w

33. 你時常衝動地買東西給男/女朋友?!
見到咩都會諗下有咩岩她

34. 他/她生日時,你送了他/她一枚戒指,你會把戒指戴在他/她手上哪根指頭?!
我唔知嫁, 問下她先

35. 你們靠什麼維持感情?!
呢個咁膚淺既問題我唔會答你

36. 你甚麼時候時打電話給情人?!
大家得閒果陣, 唔通返工果陣咩- _ –”

37. 若你外遇,她/他會原諒你嗎?!
咁就唔知佢啦, 不過以我咁既材料, 有先算

38. 若她/他外遇,你會原諒她/他嗎?!
隨時打定死火燈

39. 你對情人的要求?!
對我坦誠w

40. 你幾歲會結婚?!
God knows!

41. 你的另一半有戀母情節嗎?!
我點知….

42. 你喜歡的人是情場殺手嗎?!
希望唔係… 我亦相信我冇咁勁

43. 你渴望的交往方式?!
求求其其, 呢個唔係最重要w

44. 你覺得你的情人會以什麼方式與你分手?!
睇下我果陣衰咩啦

45. 你的情人希望你為他改變嗎?!
呢個一定嫁wor, 不過我改唔改到係一個問題

46. 你的情人事業心重嗎?!
未知, 希望唔係

47. 婚後你的另一半會幫忙作家事嗎?!
係就好啦, 雖然我唔想搵個飯煲番屋企

48. 現在的你適合定下來嗎?!
定嫁啦, 一定就唔洗諗lu~

49. 你結婚後會變成黃臉婆/麻甩佬嗎?!
依家都似似地

50. 你在男/女生心目中是怎樣的人?!
電車男掛, 識少少電車操作既男人(笑

51. 如果你要整容,你會整哪個部位?!
未有需要, 比我都唔做

52. 如果你另一半為了你整容,他/她會整哪個部位?!
都係冇需要, 整左果個就唔係佢

53. 你試過向情人說謊?!
未有, 所以未知, 不過善意的謊言可能都會有唔少

54. 你願意和心愛的人過苦日子嗎?!
放心, 一定苦過苦瓜

55. 你會栽在什麼樣的男/女孩子手裡?!
熱情的女生吧(?

56. 形容一下你幻想中最完美的另一半會是怎樣?!
可以知我想點, 知我既問題

57. 最想男/女朋友同妳講d咩?!
想沖涼先定食飯先wwwww

58. 你最想同男/女朋友講d咩?!
沖涼先好D

59. 鍾唔鍾意男/女朋友食煙?!
我有鼻敏感, 唔得!

60. 如果每次行街,你男朋友都勁鍾意睇女優ge相,你會點?!
每個人有唔同的興趣, 不過一定掹燈, 即停車!!

61. 如果每次行街,你女朋友勁鍾意睇日本型男ge相,你會點?!
叫佢慢慢睇, 睇完去Starbucks搵我wwww

62. 你會唔會比另一半同第二個異性朋友單獨食餐飯?!
冇所謂既, 正常需要…

63. 個男/女仔身邊有好多異性朋友,你會覺得冇安全感?!
安已不, 警未報

64. 你會唔會偷望同一架巴士上的異性?!
有需要咁樣做咩?XD

65. 你是否初戀就想到結婚?!
唔知唔知, 都要睇下係咪真係可以長期相處到, 不過事實上就係唔得

66. 介唔介意自己中意既人有暗瘡?!
冇咩所謂, 我都大把… 唔通送豆腐既車唔可以係跑車?

67. 你最不能接受另一半的行為?!
無視我(呢個好嚴重)

68. 是否一定要相愛才可拍拖?!
唔相愛既話, 會有衝突wor, 仲點拍拖丫… (改信號系統啦…)

69. 第一次拍拖是甚麼時候?!
三年期左右

70. 你和你的ex因為甚麼而分手?!
性格不合, 唔得就係唔得

71. 贊成愛得越深,傷得越深?!
唔係既, 電壓幾大都好, 都唔一係跑到好快, 都係睇下個馬達…

72. 你好容易對人有好感?!
其實都幾易

73. 你好易相信人?!
就係因為咁先死得…

74. 你好易受傷?!
傷左都唔知咩事…w

75. 你暗戀而唔告白的原因是?!
我想他的確是更適合你的男子, 我太不夠溫柔優雅成熟懂事

76. 你喜歡二人世界還是大夥兒玩樂?!
二人世界, 跑得更快更遠

77. 表白被拒絕後,你會怎樣?!
自我檢討, 打埋死火燈

78. 女仔鍾唔鍾意自己男友似女仔?!
應該唔會鐘意, 佢地需要既係安全感

79. 自己男/女朋友俾人追會點?!
做好安全措施, 預定自己唔掂都冇咁傷

80. 女仔會因為那些理由扣男仔分甚至討厭?!
呢個我都想知…

81. 男仔會因為那些理由扣女仔分甚至討厭?!
自把自為, 太依賴

82. 你會否愛上年紀比你大很多的人?!
難以接受, Channel唔同, 冇理由要一個V頻轉做U頻wor… 根本轉唔到, 燒埋tim

83. 可以接受你另一半和他/她前情人還有曖昧關係嗎?!
咁我都係自我算皮, 停車好過

84. 你對愛情有甚麼看法?!
有就有, 冇就冇嫁啦, 急唔黎, 太快都係死

85. 你最想和你的情人在哪種場合上認識?!
有已經都算好彩, 仲要求咁多

86. 如果你踫到另一半從一間從事黃色事業的店裡走出來,你會怎樣?!
問下佢係咪有D咁既需要…w

87. 同個十幾年好兄弟同一時間鍾意同一個女仔,佢又有所行動,你會點做?!
打死火燈遞手讓比人地<— 中左

88. 好姊妹/好兄弟同你講鍾意左你男/女朋友,你會點做?!
一把柴刀斬死佢!

89. 你相信天長地久?!
咁我果陣都變左灰啦

90. 你做錯野會主動向男/女朋友認錯?!
呢個係我既原則

91. 你拍緊拖如果有一個條件比你另一半好的追你,你會點做?!
機會等於0.1%

92. 你會好鍾意一個女/男仔但又對佢好冷淡?!
因為預左人地可能會拒絕, 所以都係保守D好

93. 你覺得男仔矮過女仔邊個會自卑d?!
我一定冇所謂…XD

94. 朋友重要定情人重要?!
咁樣似乎朋友重要D, 不過有左情人就唔同講法掛XD

95. 呷醋會唔會同另一半講?!
唔講收收埋埋, 最後就真係game over啦…

96. 如果個男/女仔肯單獨同你去街,咁即係?!
冇特別… ED都係正常….

97. 暗戀既男/女仔剛剛失戀,你會?!
盡量比D關心佢…之後就…wwww

98. 第一次有心跳的感覺是甚麼時候?!
似乎係仆倒果陣w

99. 如何忘記一個曾經好喜歡的人?!
問下精神科醫生先

100. 沒人情人的情人節你會點過?!
出發進行…

Leave a Reply

